Capt Henriks Skrevet Desember 27, 2017 Share Skrevet Desember 27, 2017 Hei. På min nye bruktbil F11 2015 520D. B47 motor. Fikk info i bilen i dag om å fylle Adblue ved neste anledning. Fersk som jeg er lurer jeg på hvordan dere gjør dette, kan jeg kjøpe dette en plass og fylle selv? Sjekket på GS men finner det ikke der. Ifølge instruksjonsboka kan jeg fylle selv, men det er anbefalt at jeg gjør dette hos merkeverksted. Hva er vanlig? Mvh Ronny Henriksen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M-ini95 Skrevet Desember 27, 2017 Share Skrevet Desember 27, 2017 Fult mulig å kjøpe dette hos nærmeste bmw forhandler og så fylle selv:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flobben Skrevet Desember 27, 2017 Share Skrevet Desember 27, 2017 Handlet på cirkcle k når min trengte. og klarer du å fylle spylevæske klarer du å fylle ad-blue. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet Desember 27, 2017 Share Skrevet Desember 27, 2017 Biltema har også adblue Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StopAndGo Skrevet Desember 27, 2017 Share Skrevet Desember 27, 2017 Jeg fyller på samme pumpe som tyngre kjøretøy (lastebil og buss). Det er mye billigere enn å kjøpe på kanner, tror jeg betalte knapt 8 kr/liter sist jeg tanka. Bare vær obs på at du må være veldig forsiktig når du fyller. Min f11 svelger i alle fall dårlig unna. Det er lett å få tilbakeslag og søl. Men bedre å bruke noen minutter på å "lure" det på tanken enn å betale blodpris. uglefossen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Capt Henriks Skrevet Desember 27, 2017 Forfatter Share Skrevet Desember 27, 2017 Takker for Svar, ser ut som Cirkel K er svaret for meg Instruksboka henviser bare til at Adblue skal være ihht iso standard 22241-1. ..Det er vist alt Yara selger av dette stoffet. Men ble litt skremt av at en kan fylle feil Adblue, da måtte jeg kontakte forhandler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå