oledra Skrevet Januar 5, 2018 Share Skrevet Januar 5, 2018 (endret) Har en fungerende telefon som veg ca2kg. Meiner det er 450 systemet. Min flotte 30års jubilant. Registrert første gang 08.11.1988. Endret Januar 5, 2018 av oledra Werther, BjornarHS og Kermit150 reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Januar 6, 2018 Share Skrevet Januar 6, 2018 Stilig:) Er nok 450 systemet ja. Vet ikke hvilket opplegg som ble brukt på min 92 modell ,men alt ligger klart der og . Det kostet mye i1988 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Januar 6, 2018 Share Skrevet Januar 6, 2018 Steike for en telefon. Meget fin bil, bedre bilder av interiøret? Så veldig delikat ut! Liker at det kommer frem fler og fler e34 nå, min er også veteran i år 😎 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werther Skrevet Januar 12, 2018 Share Skrevet Januar 12, 2018 En nåværende kollega av meg var tidlig ute. Allerede i 1986 kjørte han rundt i en da ny Opel Rekord Caravan med mobiltelefon i bagasjerommet. Vet ikke tekniske detaljer for telefonen, men det var en ganske tung koffert som han hadde med seg i bilen. Dog funket den glimrende i 1986 med god dekning. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oledra Skrevet Januar 13, 2018 Forfatter Share Skrevet Januar 13, 2018 Hadde firmabil førstegenerasjon Golf diesel med fastmontert Panasonic i 1999. God dekning med 450. Seinare ble det 900 system som var mye dårligere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå