Streaxu Skrevet Januar 12, 2018 Share Skrevet Januar 12, 2018 (endret) Nå som bilen står på vinterhjul så har jeg litt lyst til å prøve en annen farge på sommerhjula (Brock b1), men så er det jo et dilemma om hvilken farge som alltid... Fargene det står imellom er hvit, svart blank ell mørkegrå. Ettersom bilen er svart så hadde jo hvitt sett ganske bredt ut på brocka, men fant et bilde av en med svarte og det så jo ganske tøft ut det å syns jeg men Hva tror folk? Driver med lakkering så tenkte å sprøyte to av dem hvite og to svarte for å prøve på å se hvordan det blir. Nederste bilder ifra google. Endret Januar 12, 2018 av Streaxu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Januar 12, 2018 Share Skrevet Januar 12, 2018 Bronze? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Streaxu Skrevet Januar 12, 2018 Forfatter Share Skrevet Januar 12, 2018 39 minutter siden, Daniel. skrev: Bronze? Hmm ja den var egentlig ikke dum... Kjenner en som driver mye med fotografering å redigering, får høre om han får til å skifte farge på felger med Photoshop Daniel. reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Januar 22, 2018 Share Skrevet Januar 22, 2018 De hjula der er desidert finest i original sølv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Januar 22, 2018 Share Skrevet Januar 22, 2018 Fine i sølv, hva med mitt mørkere grå? Noe ala gunmetal, synes sort blir litt for anonymt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Januar 22, 2018 Share Skrevet Januar 22, 2018 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eeikenes Skrevet Januar 26, 2018 Share Skrevet Januar 26, 2018 (endret) Hallhjerta forsøk, ikke holdt på med photoshop på evigheter, men vær så snill å ikke gå for svarte! Bare farga senterene da men Edit: Endret Januar 26, 2018 av Luxcy Streaxu reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Januar 26, 2018 Share Skrevet Januar 26, 2018 Ser ut som at bronze kan funke ganske bra Streaxu reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Januar 27, 2018 Share Skrevet Januar 27, 2018 5 timer siden, Luxcy skrev: Oooh yes. Gullaktig senter med sølv kanter på svart bil slik er tidløs klassiker, om de skal lakkes er det definitivt penest. Streaxu reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Streaxu Skrevet Februar 17, 2018 Forfatter Share Skrevet Februar 17, 2018 On 1/26/2018 at 21.09, Luxcy skrev: Hallhjerta forsøk, ikke holdt på med photoshop på evigheter, men vær så snill å ikke gå for svarte! Bare farga senterene da men Edit: Neimen ikke fått med meg heller jeg, der var det litt å gå ut etter ja! Takk for at du tok tid, nå er det en liten fasit å gå utifra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå