malloq Skrevet Januar 23, 2018 Share Skrevet Januar 23, 2018 Jeg må bytte gløderele, og lurte på om noen gjort dette før og kan si noe om hvor det ligger og hvor mye som må demonteres for å nå det. Det er en 2011 525d, altså med N57-motor. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sondre Skrevet Januar 23, 2018 Share Skrevet Januar 23, 2018 Mulig at dette hjelper deg på vei, er det ikke riktig bil så kan du velge selv ved å klikke på Home. https://www.newtis.info/tisv2/a/en/f11-525d-tou/repair-manuals/12-engine-electrical-system/12-21-preheating-relay/G8FyT3te Må fjerne bakre lyddemperplate først: Remove acoustic cover at rear. https://www.newtis.info/tisv2/a/en/f11-525d-tou/repair-manuals/12-engine-electrical-system/12-21-preheating-relay/G7huNsbf Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
malloq Skrevet Januar 23, 2018 Forfatter Share Skrevet Januar 23, 2018 Takk, dette så jo ut til å være midt i blinken. Skal bytte seinere denne uka. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
malloq Skrevet Januar 25, 2018 Forfatter Share Skrevet Januar 25, 2018 Ser etterhvert at det kreves at diagnoseverktøy brukes for å kjøre en preheating control service function. Noen som vet hvilke diagnoseverktøy som støtter dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Januar 25, 2018 Share Skrevet Januar 25, 2018 ISTA gjør det, tror ikke INPA gjør det. Jeg har ISTA og kabel, men ikke fått det testet mot Fxx chassis. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Knutmyr Skrevet Januar 25, 2018 Share Skrevet Januar 25, 2018 Lettere å få det til å funke mot F enn E @Otis 😉 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Januar 25, 2018 Share Skrevet Januar 25, 2018 @Knutmyr Så bra! Har du kanskje en guide? Jeg antar jeg må bare endre til rett interface i ediabas og vci i ista? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Knutmyr Skrevet Januar 25, 2018 Share Skrevet Januar 25, 2018 21 minutter siden, Otis skrev: @Knutmyr Så bra! Har du kanskje en guide? Jeg antar jeg må bare endre til rett interface i ediabas og vci i ista? Bruker bare ediabas konfigurator og har ista til å bruke ediabas.ini jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Januar 25, 2018 Share Skrevet Januar 25, 2018 @Knutmyr Så trenger ikke endre i ista da? Hvordan setter man opp det? Endre noe i den der konfig fila eller regedit? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå