largund Skrevet Januar 25, 2018 Share Skrevet Januar 25, 2018 Bildet er av en M4 GT4. Lurer på om noen kan oversette hjul- og dekkdimensjon til "sivilt"? Akkurat SLIK liker jeg at dekk og felg ser ut så sku gjerne hatt noe lignende på min bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*MrB* Skrevet Januar 25, 2018 Share Skrevet Januar 25, 2018 Hva legger du i "sivilt"? Er det bredde, profil, felgstørrelse og innpress du sliter med? Å få et stuk som på bildet er mulig på mange biler, men det fordrer at du vet en del grunnparametre. Som rulleomkrets og innpress for den spesifikke modellen. Mulig jeg misforsto hele spørsmålet.... Forøvrig er det en fin tråd for temaet, som du kan bla i her: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
largund Skrevet Januar 25, 2018 Forfatter Share Skrevet Januar 25, 2018 Vel... felgdimmen er igrunn ikke så viktig. På GT4-biler tenker jeg det er 19" el 20". Det er måten dekket sitter på felgen som jeg liker. Dvs utseendet. At dekket ser litt "ballong" ut. Med sivilt mener jeg at racingdekk-størrelser ofte ikke oppgis i f.eks 235/45x17. Og da skjønner du/dere kanskje at gummirem på shvææære felger ikke er min greie. Altså 30-profil på 22"ere... Jeg vil ha litt "kjøtt" på hjulene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Januar 26, 2018 Share Skrevet Januar 26, 2018 Er helt med på hva du er på jakt etter, og liker selv den stilen. Merke/type dekk har veldig mye å si. Og selvsagt må felgen ikke bli for brei i forhold til dekkbredden. Et fint eksempel synes jeg er denne 9,5" med 275/35-18 Nitto NT-1 papertiger, largund og håk reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå