eeikenes Skrevet Mars 22, 2018 Forfatter Share Skrevet Mars 22, 2018 On 3/21/2018 at 9:02 PM, sveigis said: Knallfin 91 dette og som det nevnes passer disse felgene og fint på nyere Bmwer. Angående høyden ,synes jeg den så fin ut jeg. Trivelig med E9x tråder ,biler jeg liker Jo takk for det! Ser egentlig greit ut på bilder (å for all del ikke så galt i virkeligheten heller!), men må valses litt bak (subber nå med litt vekt i humper) å den faktisk er høyere enn den er orginalt bak nå! hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eeikenes Skrevet April 16, 2018 Forfatter Share Skrevet April 16, 2018 (endret) Har ikke skjedd så mye her i det siste, anna enn å fylle på med endel mil på bilen, tok en tur til tyskland nå i påsken som var, tok ikke så mange bilder selv, men måtte selvsagt en tur rundt Nürburgring! Må få valsa hjulbuene her ganske så snart + har EBC bremser som skal på fremme å bak (Skulle vært på før Tysklandsturen!) 2 dager før tur fikk jeg opp dpf feil. Fikk kjørt en rens på den så hjalp nok etpar timer med autobahn kjøring til med resten! De som følger meg på instagram har vell sett det meste som fåregår når det skjer. Edit; Fant etpar bilder til! Turen ble litt interissang, hallveis gjennom Danmark møtte vi på en liten snøstorm! Som varte frem til vi kom til Hamburg. Lettere plagsomt mtp at vi var på sommerdekk, men gikk ganske radig fremdeles. Her er et bilde fra litt shopping i Flensburg Ellers så er vell et bilde forran store ring skiltet obligatorisk! Og om noen lurer, så klarer en e91 325d med 2 personer å endel bagasje dette i slakk nedoverbakke! haha Endret April 16, 2018 av eeikenes Tollefsen, Cato Slettebø og Anders B reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå