Gå til innhold

bmw 528i diff? sperra eller LSD diff??

fun1996
 Share

Anbefalte innlegg

Hei lurer på om noen har peil på beste og biligste løsning på en open diff?

er mitt i en prosjek der jeg trimmer en Bmw 528i til 300++ hk på hjula. men jeg har en open diff. dette er et problem ønsker at bilen skal kjøre fort på bane men vill ikke sveise diff.. fordi det er noe dritt å bytte dekk flere ganger i året. har noe et bra forslag til hva jeg kan gjøre?

har lest om LSD ombygging av diff men det er DYRT og jeg har brukt alt formye penger på bilen allerede... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, sAlnes skrev:

Lurer på det samme på min 528 så håper noen har et greit svar her :) Og noen som vet hvor mye det koster å få en Quaife diff ferdig i postkassen?

Drivverkspesialisten har quife, mener jeg.

Ellers så er det en på finn som selger komplett 540 bakstilling med M5 diff 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, fun1996 skrev:

Ja, sveising av diff. Eller modifisere en M diff eller orginal sperre diff fra en e34 eller e36

Her stiller Ikke jeg veldig sterkt, så her må nok noen andre komme med mer utfyllende svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har selv sittet å vurdert dette da jeg har vært igjennom flere tyske og generelt utenlandske forum. Tilbakemelding er jo faktisk bra det en eier av 330d E46 sier at han har kjørt med den 50.000 miles uten noe problemer enda. Er jo muligens verdt det, men så har det amerikanske markedet ett eget som heter phantom grip men der er tilbakemeldingen litt opp og ned faktisk. Men denne skal visst være på litt annerledes enn hva phantom grip har laget sin av. 

Så jeg har tenkt selv å prøve denne i nær fremtid. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...