Skare1 Skrevet Februar 16, 2018 Share Skrevet Februar 16, 2018 Er i førstegangstjeneste i Bodø, og min W203 C200CDI stoppet brått på tomgang, og vil ikke starte igjen. Har forsøkt å sett litt på det selv, men med lite verktøy og uteplass hadde det vært ålreit med en diagnose på et verksted. I min hjemby er det stor forskjell på verkstedene, og regner med at det ikke er noe unikt. Kjenner lite til verkstedene her i området, og tenkte å forhøre meg her om noen er kjent med verkstedene i byen- hvilke som er gode og rimelige. Dette er kun en billigbil som jeg bruker til og fra butikken samt diverse ærender i byen, så jeg vil helst ikke påkoste den mer enn nødvendig. Noen som har tips? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Februar 16, 2018 Share Skrevet Februar 16, 2018 Kjøretøyspesialisten er billigst, og gode på sånne ting. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet Februar 16, 2018 Share Skrevet Februar 16, 2018 Ja Kjøretøyspesialisten er billig og bra. Vært der mange ganger med gammelbilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Amarios Skrevet Februar 16, 2018 Share Skrevet Februar 16, 2018 De er bra, kan også anbefale Autoteam. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Februar 16, 2018 Share Skrevet Februar 16, 2018 Aldri hørt om et verksted som har like dårlig rykte som Autoteam. De anbefalte mamma å skrote bilen på EU, kostet 3500kr å fikse feil og godkjenne en 15 år gammel bil en annen plass. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå