Bækkmann Skrevet Mars 27, 2018 Share Skrevet Mars 27, 2018 Hjelper fattern litt med å få oppdatert kartet i navigasjonen. Bestilte USB minnepenn med nyeste kart via BMW forhandler, men bilen leser ikke minnepenna? Har jo gjort dette før på egen bil, og da "popper" oppdaterings sekvensen opp av seg selv. Bruker USB-porten i hanskerommet om noen lurer. Ser at nyeste kart som ligger inne på bilen er fra 2010, så det må jo være oppdatert en gang i tiden. BMW foreslår å prøve med CD, men det har ikke jeg noe tro på, siden bilen kun har en CD-rom, og ikke to slik som eldre modeller. Får liksom ikke noe godt svar av forhandler. Info om bilen reg-nummer - SU76239 VIN - WBANX310X0C049123 Bilen er produsert 14. April i 2008. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGunders Skrevet Mars 27, 2018 Share Skrevet Mars 27, 2018 Kan du ha vært uheldig å fått en defekt minnepenn? Skjer at de feiler og. Har du satt minnepenn i en pc og sett om den får lest den og at det er noe på den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bækkmann Skrevet Mars 27, 2018 Forfatter Share Skrevet Mars 27, 2018 3 minutter siden, MGunders skrev: Kan du ha vært uheldig å fått en defekt minnepenn? Skjer at de feiler og. Har du satt minnepenn i en pc og sett om den får lest den og at det er noe på den? Tok det vel kanskje som en selvfølge at minnepenna var ok, så det kan jo være en mulighet det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet April 6, 2018 Share Skrevet April 6, 2018 Grunnen ti dette er at software er for gammel. Må oppdatere via DVD (3 stykk) evt oppgradere software på spilleren. Jeg kommer til trøndelag i slutten av mai Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bækkmann Skrevet April 7, 2018 Forfatter Share Skrevet April 7, 2018 Software på spilleren? Altså den softwaren som ligger på bmw.com/update? Isåfall så fikser jeg det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet April 7, 2018 Share Skrevet April 7, 2018 Du kan ikke oppdatere de disse systemene med software updates fra BMW-nettsiden etter hva jeg vet. Det går kun på nyere BMW. Dette er for øvrig kun Bluetooth og media software updates tror jeg. Er det CIC? Dersom det i navien viser et «checked» symbol («V») i den svarte sirkelen i nedre venstre hjørne i kartvisning skal det kunne gå med USB update av kartet. Dersom den er helt svart må kartet oppdateres med DVD. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bækkmann Skrevet April 7, 2018 Forfatter Share Skrevet April 7, 2018 9 minutter siden, papertiger skrev: Du kan ikke oppdatere de disse systemene med software updates fra BMW-nettsiden etter hva jeg vet. Det går kun på nyere BMW. Dette er for øvrig kun Bluetooth og media software updates tror jeg. Er det CIC? Dersom det i navien viser et «checked» symbol («V») i den svarte sirkelen i nedre venstre hjørne i kartvisning skal det kunne gå med USB update av kartet. Dersom den er helt svart må kartet oppdateres med DVD. CIC ja. Skal sjekke opp dette med "checked" symbol så fort jeg har mulighet Bilens eier befinner seg i varmere strøk for øyeblikket, men skal gi tilbakemelding når jeg vet. papertiger reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå