Gå til innhold

Kart oppdatering i E60 2008 Mod.


Anbefalte innlegg

Hjelper fattern litt med å få oppdatert kartet i navigasjonen. Bestilte USB minnepenn med nyeste kart via BMW forhandler, men bilen leser ikke minnepenna? Har jo gjort dette før på egen bil, og da "popper" oppdaterings sekvensen opp av seg selv. Bruker USB-porten i hanskerommet om noen lurer.

Ser at nyeste kart som ligger inne på bilen er fra 2010, så det må jo være oppdatert en gang i tiden.

BMW foreslår å prøve med CD, men det har ikke jeg noe tro på, siden bilen kun har en CD-rom, og ikke to slik som eldre modeller. Får liksom ikke noe godt svar av forhandler.

Info om bilen

reg-nummer - SU76239

VIN - WBANX310X0C049123

Bilen er produsert 14. April i 2008.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, MGunders skrev:

Kan du ha vært uheldig å fått en defekt minnepenn? Skjer at de feiler og. Har du satt minnepenn i en pc og sett om den får lest den og at det er noe på den? 

Tok det vel kanskje som en selvfølge at minnepenna var ok, så det kan jo være en mulighet det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Du kan ikke oppdatere de disse systemene med software updates fra BMW-nettsiden etter hva jeg vet. Det går kun på nyere BMW. Dette er for øvrig kun Bluetooth og media software updates tror jeg. 

Er det CIC? Dersom det i navien viser et «checked» symbol («V») i den svarte sirkelen i nedre venstre hjørne i kartvisning skal det kunne gå med USB update av kartet. Dersom den er helt svart må kartet oppdateres med DVD. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, papertiger skrev:

Du kan ikke oppdatere de disse systemene med software updates fra BMW-nettsiden etter hva jeg vet. Det går kun på nyere BMW. Dette er for øvrig kun Bluetooth og media software updates tror jeg. 

Er det CIC? Dersom det i navien viser et «checked» symbol («V») i den svarte sirkelen i nedre venstre hjørne i kartvisning skal det kunne gå med USB update av kartet. Dersom den er helt svart må kartet oppdateres med DVD. 

CIC ja. Skal sjekke opp dette med "checked" symbol så fort jeg har mulighet ;) Bilens eier befinner seg i varmere strøk for øyeblikket, men skal gi tilbakemelding når jeg vet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...