Haug530D Skrevet April 14, 2018 Share Skrevet April 14, 2018 (endret) Nå i vinter ble plutselig bilen min tung på rattet, sånn nesten over natten, byttet derfor Servopumpe da det er det billigste og det kan være en av 2, men neida det var helt likt. Etter det, bestillte jeg en tannstang fra Koed, en orginal byttestang (En overhalt en) satte den i og kjørte noen dager, synes den var bra til å begynne med men ikke helt 100% egentlig, den gamle lekket olje ut på passasjersiden. I går åpnet jeg den orginale pumpen, men den så helt ny ut inni nesten, ikke noe slitasje der, så da tenkte jeg kanskje at den billige pumpen jeg kjøpte på Ebay ikke gjorde jobben sin, byttet derfor tilbake til den orginale, men den er fortsatt ikke helt 100% føltes litt bedre etter at jeg har vridd rattet fra side til side ørten ganger. Noen gode råd? Endret April 30, 2018 av Haug523 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian 325 Skrevet April 15, 2018 Share Skrevet April 15, 2018 (endret) Rattaksel krysset har jeg hatt problemer med på 3 av bilene jeg har hatt,felles for alle 3 bilene var at de plutselig ble tunge på rattet og at det oppstod om vinteren.Det hjalp å smøre krysset på den ene,mens på de to andre byttet jeg krysset/nedre rattaksel. Men det har du kanskje sjekket,siden du har byttet tannstang?:) Endret April 15, 2018 av Kristian 325 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hpi Skrevet April 15, 2018 Share Skrevet April 15, 2018 Servotronic? I så fall kan det være defekt utgang på grunnmodul GM5. Det var det på min E39 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet April 15, 2018 Forfatter Share Skrevet April 15, 2018 Rattakselleddet virket greitt når jeg skiftet tannstang, ikke servotronic nei, fikk ett tips om en banjobolt med en ventil i, så jeg får prøve å skifte den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet April 30, 2018 Forfatter Share Skrevet April 30, 2018 Da virker den igjen, byttet en bankobolt med en ventil i, delenummer 32416781261 om andre skulle komme ut for samme problem. orala reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå