Walaker Skrevet April 16, 2018 Share Skrevet April 16, 2018 (endret) Er nå på tredje lageret. Sitter Blueline coilover sett på bilen. Er det fler som har problemer med at tårnlager løsner? er ikke så mange måter å montere dette på så skjønner ikke helt hva jeg gjør feil. sånn her ser det ut nå Dette er det jeg byttet ut forrige uke Endret April 16, 2018 av Walaker Feilskriving Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian 325 Skrevet April 16, 2018 Share Skrevet April 16, 2018 Hvis du monterer foringen slik at konen/skråkanten peker oppover i metall delen til tårnlageret altså samme vei som boltene peker,så monterer du den riktig.Selve metall delen til tårnlageret ser jeg at du har montert riktig på bildet Det lønner seg å bruke forsterkede tårnlager når man har montert coiloverkit Det er fordi coiloverkitet gjør at tårnlagrene får større påkjenning/belastning som følger av stivere dempere/fjærer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet April 16, 2018 Share Skrevet April 16, 2018 Monter gjerne z3 forsterkningsplater også da godset på e46 er tynt og utsatt for svekkelser f.eks. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iittala Skrevet April 17, 2018 Share Skrevet April 17, 2018 Det ser ut som du mangler skiva som skal sitte under lageret, tilsvarende den du har montert over, for med den på plass skal dette være umulig. Sjekk etk hvis det ikke er åpenbart hva jeg mener. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå