dopus Skrevet Mai 26, 2018 Share Skrevet Mai 26, 2018 Er det noen her som har lakkert speilkappene på ny.?? Oppdaget til min store irritasjon at noen har r vært borti speilet da bilen min stod parkert på jobb. Nin som har fått lakker sin speilkappe og vet sånn ca pris?? Fargen er saphire black metallic Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Mai 26, 2018 Share Skrevet Mai 26, 2018 Jeg har ikke fått speilkappe lakkert, men diffusor fikk jeg lakkert. Det kostet meg 1250,- ink. mva. Jeg lakkerte en speilkappe selv, og da ble det ca 500,- inn mva for lakk og litt smått. Dette var da lakk fra BMW. Ganske bra bokser å spraye med. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanzhe Skrevet Mai 26, 2018 Share Skrevet Mai 26, 2018 Betalte 1000kr for lakkering av to hele sidespeil hos en lærling i en bedrift her i Trondheim. Upåklagelig resultat. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dopus Skrevet Mai 27, 2018 Forfatter Share Skrevet Mai 27, 2018 (endret) Skaden ser slik ut!! Endret Mai 27, 2018 av dopus Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Mai 27, 2018 Share Skrevet Mai 27, 2018 Det er jo veldig vanskelig å svare på det via Internett. Noen betalte 1000.- noen 1200.- noen 3000.- .. et lakkverksted kan gi deg nøyaktig pris Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå