Hassan Ali Mahmood Skrevet Mai 30, 2018 Share Skrevet Mai 30, 2018 (endret) hvor mye i liter omtrent er det høytrykkspumpa/hovedpumpa skal levere? tingen her sånn er at bilen ikke vil starte fordi det er noe som er med hovedpumpa. har skjekket og testet hvor mye den leverer for øyblikket den gir en veldig liten andel av en halvliters flaske. i underkant av 30 sekunder jeg prøvde å starte. men fra tank leverer dieselpumpa/matepumpa bra nok med diesel. hadde tatt av slangen som kommer fra dieselfiltret til hovedpumpa og fylte halve flasken av halv liter på underkant av 10 sekunder. hva gjør jeg videre. Endret Mai 30, 2018 av Hassan Ali Mahmood Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TRF Skrevet Mai 30, 2018 Share Skrevet Mai 30, 2018 Ta av mengdereguleringsventil og se etter spon. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hassan Ali Mahmood Skrevet Mai 30, 2018 Forfatter Share Skrevet Mai 30, 2018 (endret) men veit du omtrent hvor mye drivstoff skal i teorien komme ut fra hovedpumpa til galleriet? og hva gjør den ventilen? takk for svar! Endret Mai 30, 2018 av Hassan Ali Mahmood Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hassan Ali Mahmood Skrevet Mai 30, 2018 Forfatter Share Skrevet Mai 30, 2018 jeg hadde tatt ut ventilen og detså helt rent og blankt ut, ikke noe jeg kunne se som kunne være sot. rene diesel farge. hva gjør jeg next? takk for svar og veiledning. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TRF Skrevet Mai 30, 2018 Share Skrevet Mai 30, 2018 Spon. Ikke sot. Les dieseltråden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hassan Ali Mahmood Skrevet Mai 31, 2018 Forfatter Share Skrevet Mai 31, 2018 hva tenker du på med dieseltråden? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZyWiz Skrevet Mai 31, 2018 Share Skrevet Mai 31, 2018 17 minutter siden, Hassan Ali Mahmood skrev: hva tenker du på med dieseltråden? Han tenker du må lese den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M-ini95 Skrevet Mai 31, 2018 Share Skrevet Mai 31, 2018 TRF sikter til denne tråden. Står mye bra info man kan bruke til feilsøking av dieselmotorer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå