Gå til innhold

bra Verksted


 Share

Anbefalte innlegg

Hei, jeg har en E46 328i fra 1998, som trenger en del forskjellige slags reparasjoner og utbedringer. Har fått pris fra et merkeverksted i Bærum, men det blir jo fryktelig dyrt. 

Er det noen som kan anbefale et verksted på Østlandsområdet (ev. over grensen til Sverige) som både er rimelig og bra?

takk for svar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har brukt Furubakken et par ganger, og synes de var skamdyre. Mitt inntrykk var at de tok seg godt betalt fordi de ligger i Bærum og muligens er vant til mer velstående kunder. Ga meg ingen advarsel utenom de avtalte reparasjonene, og endte opp med en saftig regning. Arne Gulbrandsen i Grenseveien/Ensjø er ok - de tar seg også greit betalt, men kjenner eldre BMW ut og inn - dessuten ringer de og avtaler eventuell ekstra rep og problemer uten å bare fakturere fortløpende. Samt leiebil.

Finnes billigere verksteder enn begge de nevnte, men vinningen kan gå opp i spinningen da andre verksted har mindre erfaring med bilene, risikerer å bytte feil deler/bruke uoriginale eller dårligere deler samt mulig lengre ventetid på deler.

Har aldri brukt BMW-verksted i Sverige, men du får Google - mener det ligger et på svenskesiden ved Kongsvinger samt et i Strømstad og Uddevalla.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sendte en forespørsel BMW verksted i Karlstad (Autowåx tror jeg det heter) på en par store jobber jeg måtte gjøre på min F11 530D. Prisen var så si identisk. Kronekurs ble eneste besparelsen pluss at man får utgift på reisa tur retur. 

Ble til at jeg brukte den lokale bmw-forhandleren. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...