fretit Skrevet Juni 22, 2018 Share Skrevet Juni 22, 2018 Hei, jeg hører my dårlig om swirl flaps. Jeg har en e46 320d facelift med en m47 TUD20 motor. Er det enkelt å fjerne disse og hva gjør de for noe? Gjerne legg inn posetive og negative ting ved å fjerne disse. hører det er ett problem at skruene løsner og faller ned i sylinderene og i hverstefall kommer seg inn i eksosen og inn i turboen og det høres mildsakt ut som ett motor og turbo haveri 😮 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Juni 22, 2018 Share Skrevet Juni 22, 2018 Er flapsene i seg selv som knekker. Og når de gjør det så havner de ned innsugskanalen og nedi med ventiler og stempel. Resten tror jeg du skjønner. Ingen negative ting med å fjerne de. Ikke så vanskelig å fjerne de. Må bare av med innsuget. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TRF Skrevet Juni 23, 2018 Share Skrevet Juni 23, 2018 uglefossen og Marius2002 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå