RF91 Skrevet Juli 21, 2018 Skrevet Juli 21, 2018 Få i orden skadane i fronten og gi bilen ein runde med vask og kjærleik so trur eg du har ein veldig flott E24 som bør vera verdt eit par kroner
JAdaBMW Skrevet Juli 21, 2018 Forfatter Skrevet Juli 21, 2018 Joda, det blir sikkert en fin bil, men det trengs litt mer enn vask og polering. En skikkelig hellakkering så hjelper det bra
JAdaBMW Skrevet August 23, 2018 Forfatter Skrevet August 23, 2018 Da er nytt frontsykke bestilt, men jeg måtte grave dyyypt I lommeboka, men jeg har ikke hjerte til å montere et halveis istykkerrustet frontstykke. Er det noen som har en oljekøler for salg? Designer og Skulebollen reagerte på dette 2
RF91 Skrevet August 23, 2018 Skrevet August 23, 2018 3 timer siden, JAdaBMW skrev: Da er nytt frontsykke bestilt, men jeg måtte grave dyyypt I lommeboka, men jeg har ikke hjerte til å montere et halveis istykkerrustet frontstykke. Er det noen som har en oljekøler for salg? Kan ikkje hjelpa deg med oljekjølar, men det er veldig gøy å sjå at du skal få fiksa smellen 🙂
JAdaBMW Skrevet Oktober 7, 2018 Forfatter Skrevet Oktober 7, 2018 Da er alle deler på plass for å rette opp fronten, men Jeg er fortsatt på jakt etter den midtre kromlista på toppen av støtfangeren til en 85 modell E24. Alt av interesse, rust, dårlig krom eller lakkert.... Og 2 lykteringer I god stand. Det er de ringene som bare trykkes på plass, ikke skues på plass... Designer, AlexHD, BjornarHS og 1 annen reagerte på dette 4
JAdaBMW Skrevet Juni 5, 2019 Forfatter Skrevet Juni 5, 2019 Jeg må vente til litt utpå høstparten, det er mye å gjøre på motorsykkelfronten...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå