JAdaBMW Skrevet Juli 3, 2018 Share Skrevet Juli 3, 2018 Jeg har en 635CSI / E24. Etter en omfattende motorvask med høytrykk vil den ikke starte. Trodde først det bare var litt fuktighet, men etter å ha stått til tørk i hele dag, er det fortsatt helt dødt... Er det noen kjente problemer med disse bilene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZyWiz Skrevet Juli 4, 2018 Share Skrevet Juli 4, 2018 Sjekk tenningskomponenter, pluggledninger, plugghull, fordeler osv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
orala Skrevet Juli 4, 2018 Share Skrevet Juli 4, 2018 Problemet i seg selv er kanskje kjent. Jeg fikk advarsel fra BMW forhandleren i 80 åra da disse bilene var nyere. Han sa: Du må ikke ta motorvask på denne bilen. I detalj vet jeg intet. Det var M6, men det er vel nokså likt, kanskje. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JAdaBMW Skrevet Juli 7, 2018 Forfatter Share Skrevet Juli 7, 2018 nå har den stått til tørk i 4 dager. kommer hjem fra hytta seinere i dag, så da får jeg prøve en gang til. Om ikke den starter får jeg sjekke om det er gnist på pluggene først Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet Juli 7, 2018 Share Skrevet Juli 7, 2018 Hvordan tørker du da, kun åpnet panseret? Hvis du har gått løs med HT-spyler så er det meget mulig at vannet har kommet seg inn diverse plasser som ikke kommer til å tørke med mindre du kobler ting fra hverandre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Juli 8, 2018 Share Skrevet Juli 8, 2018 En grei tommelfingerregel når man skal vakse motoren med høytrykk er å justere ned trykket på strålen. Samt dekke til ting som fordeler, elektriske bokser og startet 👍 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå