bytterga Skrevet Juli 15, 2018 Share Skrevet Juli 15, 2018 tenkte jeg skulle bestille en carly adapter men det er ikke så enkelt... Norske nettsiden er ikke i drift, svenske nettsiden sender ikke ut av sverige. tyske nettsiden kommer jeg til cash out men ved fullføring av bestilling får jeg opp feilmelding "handlekurven er tom" noe den ikke er.. (var vel samme med nettsiden i uk) prøvde med alle betalings muligheter men samme resultat. er det noen som har kjøpt fra "utlandet" og er det noe spesielt som jeg muligens gjør feil under bestilling? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hpi Skrevet Juli 15, 2018 Share Skrevet Juli 15, 2018 Jeg handla fra Tyskland men det er ei stund siden så jeg husker ikke detaljer lenger. Har du prøvd en annen nettleser? Eventuelt kan du jo handle fra Ebay https://www.ebay.com/itm/For-BMW-Bluetooth-Adapter-Original-Gen-2-OBD-Suitable-Android-Compatible-Carly/253737043144?epid=22021248266&hash=item3b13e804c8%3Ag%3A2VkAAOSwYXBbQOnD&_sacat=0&_nkw=carly+bmw&_from=R40&rt=nc&_trksid=m570.l1313&LH_TitleDesc=0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bytterga Skrevet Juli 15, 2018 Forfatter Share Skrevet Juli 15, 2018 sitter akkurat å ser på ebay. må ha adapter til ios men fant nok av dem , virker som adaptere til ios er litt dyrere men ikke mye. Takk for tipset. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet Juli 15, 2018 Share Skrevet Juli 15, 2018 du kunne kjøpt min for 500kr, men den er til android desverre brukt en gang, men var ikke helt det jeg var ute etter bytterga reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hpi Skrevet Juli 15, 2018 Share Skrevet Juli 15, 2018 Prøvde du en annen nettleser? Har en følelse av at slike sikre transaksjoner ikke fungerer like godt i alle nettlesere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bytterga Skrevet Juli 15, 2018 Forfatter Share Skrevet Juli 15, 2018 30 minutter siden, Hpi skrev: Prøvde du en annen nettleser? Har en følelse av at slike sikre transaksjoner ikke fungerer like godt i alle nettlesere Nei har bare prøvd med chrome. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steinarn Skrevet Juli 15, 2018 Share Skrevet Juli 15, 2018 Har akkurat bestilt fra tysk side nå,med paypal. Men på det som beskrives som sauflokktelefon,iphone..gikk smooth🥂 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bytterga Skrevet Juli 15, 2018 Forfatter Share Skrevet Juli 15, 2018 er nok jeg som gjør et eller annet feil. prøvde med chrome og explorer,data og mobil med samme resultat. bestilte på ebay istedet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå