Fors Skrevet April 5, 2020 Forfatter Share Skrevet April 5, 2020 Tok en ny retur test idag da dysene har blitt byttet litt om på å tidligere resultat ikke stemmer helt. 2 minutter på varm motor. Dyse 1,6 har ca 40ml å 2-5 har ca 30ml 2 minutter på kald motor. MERK dyse nr3 leverte like mye som nr 2,4,5. bare jeg som klarte å snuble å velte koppen.. Dyse 1,6 har ca 20ml å 2-5 har ca 15ml Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fors Skrevet April 6, 2020 Forfatter Share Skrevet April 6, 2020 Tok en diagnose test her om dagen da feikode 0235 dukket opp Slik jeg forstår det er det MAP sensoren, skulle ta en ny diagnose idag da var den vekk. Er dette et tegn på at den er på tur å bli dårlig? Kan jeg rengjøre den med Bremserens o.l. eller må ny bestilles? Swirl flaps og egr er blendet men ikke kodet vekk så de er bare å se bortifra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet April 6, 2020 Share Skrevet April 6, 2020 0235 feilkode kan vel likeså godt være lekkasje på trykksiden skulle jeg mene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fors Skrevet Mai 13, 2020 Forfatter Share Skrevet Mai 13, 2020 Liten økt i garasjen i dag, har bestilt deler fra diverse firma så det kommer i rykk å napp i posten. Bytte av pakninger på innsuget, tok tydeligvis ikke etter bildet men dere skjønner greia. Litt rengjøring, gikk selvfølgelig tom for bremserens men ble litt bedre. Ny kjøle slange da den forrige var limt sammen. Passet fint å blende egr da jeg alikavell var halvveis tom for kjøleveske Å bytte av veivhusfilter 30k km siden sist. Til helgen så har vell luft/diesel/olje filter ankommet så da blir det en service. Har ikke gått 10k km ennå men bytter 1år/10k km, billig forsikring. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå