danielstrmsvg Skrevet August 27, 2018 Share Skrevet August 27, 2018 Skulle bytte ratt i e46'n og glemte selvfølgelig å koble fra batteriet da jeg skulle ta av airbagen, noe jeg kom på da jeg så airbaglampa i dashen da jeg skulle vri om tenningen. Har prøvd å koble til carly, men kommer opp at den ikke finner ecu'en.. Noen som har vært borti samme problem før, og hva måtte dere gjøre for å fjerne lampa? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet August 28, 2018 Share Skrevet August 28, 2018 Det må nullstilles med rett verktøy. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danielstrmsvg Skrevet August 28, 2018 Forfatter Share Skrevet August 28, 2018 1 time siden, Otis skrev: Det må nullstilles med rett verktøy. Vet du hvilket verktøy? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet August 28, 2018 Share Skrevet August 28, 2018 Feks INPA eller ISTA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danielstrmsvg Skrevet August 28, 2018 Forfatter Share Skrevet August 28, 2018 3 timer siden, Otis skrev: Feks INPA eller ISTA Okei, takker for svar:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet September 16, 2018 Share Skrevet September 16, 2018 Kan bruke carly og (selv gjort det) prøv den andre OBD kontakten (motorrom, må ha overgang da) så se om du får kontakt. Carly egner seg også best med motor igang. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrBrum Skrevet September 18, 2018 Share Skrevet September 18, 2018 Hvis du har rund kontakt i motorrom, 21 pin, så MÅ denne brukes. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå