Gå til innhold

Focal høyttalere i F11?


 Share

Anbefalte innlegg

Hallois.

Ettersom fruen pr idag kjører en Volkswagen Passat og har dårlige høyttalere i den bilen, så hu kjøpte seg helt sett med Focal til den bilen, men har ikke byttet de enda, det jeg lurer på er om noen vet om det går an å sette de høyttalerne inn i en F11? Jeg mener å huske at de høyttalerne er universale, ikke noe spesifikt til VW, og jeg har omsider fått hu til å bytte bil, så tenkte det her er kanskje prikken over i'en som får hu til å bytte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spørs vel litt hvilket lydsystem du har i bilen, om det er Hifi, Bang O osv...

men generelt sett så er jo Focal tungdrevne høyttalere, så uten å vite noe mer enn at Focal er merket så er det jo vanskelig å si noe om det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 4.9.2018 den 23.51, Haug523 skrev:

Spørs vel litt hvilket lydsystem du har i bilen, om det er Hifi, Bang O osv...

men generelt sett så er jo Focal tungdrevne høyttalere, så uten å vite noe mer enn at Focal er merket så er det jo vanskelig å si noe om det.

Originalt i bilen så sitter det Harman, det blei ikke den bilen hu egentlig skulle ha siden selger trakk seg, men skal høre litt rundt. Kan jo hende hu blir fornøyd med Harman over tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Focal fra Passat vil ikke passe. Oppgradere HK anlegget er egentlig litt håpløst holder på med det samme i min bil og det blir kostbart. Problemet i HK pakken er ikke høyttalere men forsterker, og den er det optisk inn på. Så da må en ha SPIDF converter på den linjen så signalene kan tappes til ettermontert forsterker. Da gjerne med DSP så det er mulig få dette ordentlig justert. Den trenger også endel kanaler.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...