Cbrooen Skrevet Oktober 3, 2018 Share Skrevet Oktober 3, 2018 Hvordan er bmw n20 motorene? Er det mye feil med disse? Register problemer eller lignende. Vurderer en 528 f10 2015, men ikke så kjent med n20. Snakk om den på 245hk, 2liter Er dette gode motorer? lagunilla reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Oktober 4, 2018 Share Skrevet Oktober 4, 2018 Hører litt blandet om de. Noen skryter av de, men syns og jeg har lest om noen registerhavari på de, men tror ikke det er like utbredt som på N47. @lagunilla har vel litt erfaring med de? lagunilla reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lagunilla Skrevet Oktober 4, 2018 Share Skrevet Oktober 4, 2018 9 timer siden, Daniel. skrev: Hører litt blandet om de. Noen skryter av de, men syns og jeg har lest om noen registerhavari på de, men tror ikke det er like utbredt som på N47. @lagunilla har vel litt erfaring med de? De første N20 motorene som kom på X1, 5-Serie og X3 har svakhet på registerkjede og oljepumpe drev. Motoren høres ut som diesel, det har jeg lært å leve med i 3 år, ellers så har jeg bare positive ord om de. Nok av krefter og moment, og kan tunes opp til 300 hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Oktober 4, 2018 Share Skrevet Oktober 4, 2018 24 minutter siden, lagunilla skrev: De første N20 motorene som kom på X1, 5-Serie og X3 har svakhet på registerkjede og oljepumpe drev. Motoren høres ut som diesel, det har jeg lært å leve med i 3 år, ellers så har jeg bare positive ord om de. Nok av krefter og moment, og kan tunes opp til 300 hk. Når ble registerkjede og oljepumpe drev oppdatert/fikset da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lagunilla Skrevet Oktober 4, 2018 Share Skrevet Oktober 4, 2018 (endret) 34 minutter siden, Daniel. skrev: Når ble registerkjede og oljepumpe drev oppdatert/fikset da? N20B20B og C👍 Koden kan leses rett over veivhjulet. Endret Oktober 4, 2018 av lagunilla Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Oktober 4, 2018 Share Skrevet Oktober 4, 2018 14 minutter siden, lagunilla skrev: N20B20B og C👍 Koden kan leses rett over veivhjulet. Det er vel relativt godt tildekket av andre deler? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lagunilla Skrevet Oktober 4, 2018 Share Skrevet Oktober 4, 2018 14 minutter siden, Daniel. skrev: Det er vel relativt godt tildekket av andre deler? Nei. Daniel. og Marius2002 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cbrooen Skrevet Oktober 6, 2018 Forfatter Share Skrevet Oktober 6, 2018 Takk for info. Da er det egentlig muligheter for feil med register som bør sjekkes. Men dess nyere dess bedre egentlig. Får teste og se hva det blir til da:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå