Elias grønning Skrevet Oktober 23, 2018 Share Skrevet Oktober 23, 2018 (endret) Kjøpte nylig en 525 2007. Og får feil på PDC. Og ser ut som den har irra på en forran og en bak. Erfaring med bestille fra nettet og ikke fra forhandler, hvor prisen er svindyr. Ser det er ulik form (bends) på sende ulike. Snakket med forhandler som sa at alle sensorene var like men på nettet står det egne egnet til både foran og bak. Noen som har erfaring? Endret Oktober 23, 2018 av Elias grønning Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Oktober 23, 2018 Share Skrevet Oktober 23, 2018 Ser ut som de rette foran og vinklet bak. http://bmwfans.info/parts-catalog/E61N/Europe/525d-M57N2/L-N/oct2007/browse/distance_systems_cruise_control/park_distance_control_pdc/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johanngj Skrevet Oktober 24, 2018 Share Skrevet Oktober 24, 2018 Jeg fulgte samme etk og kjøpte rette foran. Det var feil. Hadde vinklede foran også... Jeg ville sjekket før jeg bestilte. Ikke så mange skruene. Elias grønning reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Oktober 24, 2018 Share Skrevet Oktober 24, 2018 Vinklede bak ja og rette foran. (Originalt) men ja, kan jo enkelt sjekke det ved å stikke fingen eller øynene inn i spylerdyse lokket så finner en fort ut av det. Elias grønning reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elias grønning Skrevet Oktober 24, 2018 Forfatter Share Skrevet Oktober 24, 2018 Sjekket nå og de har vinklete foran og bak. Så burde bestille bare vinklete? Selv om det står på autodoc.no at foran er det rette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå