TR Skrevet Oktober 23, 2018 Share Skrevet Oktober 23, 2018 Hei! Skal handle bremseklosser foran og bak på min e61 2008 525d. Men blir helt forvirret over hvilken størrelse jeg skal kjøpe. Er jo tusen typer som kommer opp når jeg søker på mitt reg nr. Noen som kan hjelpe meg på hvilken jeg skal kjøpe? Driver å ser på autodeler.co.no og disse sidene. Trenger rimelige klosser 😕 takker for hjelp! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Oktober 23, 2018 Share Skrevet Oktober 23, 2018 Koed.no .. så slipper du å få hav av forskjellige. Der listes originale samt alternativ vare som er like bra. Shattered reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Oktober 23, 2018 Share Skrevet Oktober 23, 2018 koed støttes! Kjøpte originale til min sist mener jeg å huske, det ble svindyrt men alternative varer kan også brukes! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Oktober 23, 2018 Share Skrevet Oktober 23, 2018 Det finnes kun 2 størrelser. Du skal ha de som passer minste dimensjon 320x20mm, såfremt du ikke har en spesiell variant som gjør at du har 345x24mm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå