ehs6594 Skrevet November 11, 2018 Share Skrevet November 11, 2018 Hei , kan noen sjekke denne annonsen og se over om det er noe viktig utstyr som mangler/burde være på bilen ? setter pris på goe svar. Takk https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=132217470 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet November 11, 2018 Share Skrevet November 11, 2018 Kan ikke se noe i første øyekast. Muligens TV-tuner eneste. Varme i ratt kan ikke kombineres med andre ting i X4 av en eller annen merkverdig grunn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet November 11, 2018 Share Skrevet November 11, 2018 Først og fremst en fantastisk bil med en motor du kommer til å elske 😀 Ellers så synes jeg ikke denne mangler noe, her er jo alt som er verd å ha og litt til. Vurderer du denne så er det bare å slå til 👍 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris A Skrevet November 11, 2018 Share Skrevet November 11, 2018 Flott Og godt utstyrt bil. Men du har ikke vurdert neste generasjons X4? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehs6594 Skrevet November 11, 2018 Forfatter Share Skrevet November 11, 2018 har prøvd neste gen x3 m40i og forrige gen x4 m40i som annonsert i innlegget. Mer morro og kjekkere opplevelse i den eldre for min del. merker at de har holdt litt igjen på nye m40i siden det omsider kommer x3 og 4 M snart. Så kritisk sett så vant forrige gen x4 m40i for min del. Men , og det er et men her. Nye x3 m40i smeller noe inni granskauen i eksosen men hvem kan klare seg uten fisingen på høyt turtall som x4 med m2 motoren har. Det er en smule avhengighets skapende hehe Takk for gode svar btw settes pris på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå