BMW e46 320D 2001 Skrevet November 25, 2018 Share Skrevet November 25, 2018 Min BMW fikk motorstopp for noen dager siden, prøvde igjen å starte den i dag, den startet helt fint men Fjusker litt når den står i fri også når jeg gir gass driver den også og vipper opp og ned på turtallet. Etter eg kjørte bilen varm stoppet eg bilen for å starte den igjen å da var bilen ekstremt tungstartet, noen så vet hva dette kan være? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet November 25, 2018 Share Skrevet November 25, 2018 Kjør diagnose. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian 325 Skrevet November 25, 2018 Share Skrevet November 25, 2018 Høres ut som et problem med EGR ventilen,men blir jo litt tipping. Kjør diagnose som det er skrevet over her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet November 26, 2018 Share Skrevet November 26, 2018 EGR ventil er svært enkelt å sjekke ihvertfall, selv om jeg ikke tror den er noe feil annet enn koks/sot. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW e46 320D 2001 Skrevet November 28, 2018 Forfatter Share Skrevet November 28, 2018 Skal sjekke dette! Takk for svar 😁 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå