EmilR Skrevet Desember 15, 2018 Share Skrevet Desember 15, 2018 Hei, har en BMW f11 2011 modell med CIC og den største skjermen. Er det noen mulighet for å oppgradere denne til noe nyere? Har sett ulike android enheter, men også lest at man kan oppgradere til NBT. Noe som vet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Desember 15, 2018 Share Skrevet Desember 15, 2018 Vi har jo mange tråder om dette. Her bla. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet Januar 1, 2019 Share Skrevet Januar 1, 2019 Du må kjøpe deg følgende: NBT enhet (Enten med eller uten Dab) 10.25" Lcd Kabel mellom Nbt og skjerm En emulator for å få dette til å fungere i pre-Lci (Før Facelift) Bluetooth Antenne Wifi Antenne (Om du skal ha NBT Evo) Microfon med kabel 1 eller 2 stk (Er ikke absolutt nødvendig) Usb kabel med Aux og Usb for å koble i midtkonsoll (Er heller ikke 100% nødvendig, selv har jeg fortsatt tilkoplet i hanskerommet, men har også denne kabelen + aux i midtkonsoll) Skal Du ha NBT med Dab eller Dab+ får en vel si, må du kjøpe ny venstre bakrute med innebygd Dab antenne samt Dab antenne forsterker som er på D-Stolpen, Alternativt kjøpe Funke sin Dab antenne (Av en eller annen grunn så hadde jeg Dab antenne i min rute fra før av, men noen hadde klippet over antenne kablene og det viste seg umulig å lodde på nye kabler, så jeg har kjøpt en Funke antenne, men ikke fått montert ennda) Walkabout reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EmilR Skrevet Januar 1, 2019 Forfatter Share Skrevet Januar 1, 2019 50 minutter siden, Haug523 skrev: Du må kjøpe deg følgende: NBT enhet (Enten med eller uten Dab) 10.25" Lcd Kabel mellom Nbt og skjerm En emulator for å få dette til å fungere i pre-Lci (Før Facelift) Bluetooth Antenne Wifi Antenne (Om du skal ha NBT Evo) Microfon med kabel 1 eller 2 stk (Er ikke absolutt nødvendig) Usb kabel med Aux og Usb for å koble i midtkonsoll (Er heller ikke 100% nødvendig, selv har jeg fortsatt tilkoplet i hanskerommet, men har også denne kabelen + aux i midtkonsoll) Skal Du ha NBT med Dab eller Dab+ får en vel si, må du kjøpe ny venstre bakrute med innebygd Dab antenne samt Dab antenne forsterker som er på D-Stolpen, Alternativt kjøpe Funke sin Dab antenne (Av en eller annen grunn så hadde jeg Dab antenne i min rute fra før av, men noen hadde klippet over antenne kablene og det viste seg umulig å lodde på nye kabler, så jeg har kjøpt en Funke antenne, men ikke fått montert ennda) Hei, takk for tips. Vet du sånn cirka pris på dette her? Har dab+ originalt i bilen fra fabrikk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå