Walkabout Skrevet Desember 17, 2018 Share Skrevet Desember 17, 2018 Fikk byttet skinntrekket i førerputa i fjor på grunn av at varmetrådene hadde tatt kvelden (F11). Synes imidlertid at det varmer noe helt vanvittig i rumpa nå, uansett om bryteren står på en eller tre hakk. Etter et par minutter må jeg bare slå av varmen for at ikke det skal koke. Hjelper heller ikke å justere i iDrive. I passasjersetet er det mer normalt. Noen som har vært borti dette selv? Eller aner hvor feilen kan ligge? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hpi Skrevet Desember 17, 2018 Share Skrevet Desember 17, 2018 Jeg koda akkurat en kamerat sin F11 fordi det var altfor varmt i setet. Hvert av de 3 hakkene har 8-10 forskjellige temperaturer så vi satte alle til det laveste. Tror hakk 1 da ble 25 grader om jeg ikke husker feil. Det ble ihvertfall behagelig. Men det er vel sikkert ikke det som er ditt problem Walkabout reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Desember 17, 2018 Share Skrevet Desember 17, 2018 Mulig varmen i lårstøtten er defekt? Da blir det endel varmere i sitteputa. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
classic Skrevet Desember 17, 2018 Share Skrevet Desember 17, 2018 Går dette å juster i iDrive eller må det kodes ? Har en e90 hvor det også er veldig varmt etter kort tid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet Desember 17, 2018 Forfatter Share Skrevet Desember 17, 2018 (endret) 50 minutter siden, Otis skrev: Mulig varmen i lårstøtten er defekt? Da blir det endel varmere i sitteputa. Tviler litt på det, da både lårstøtten og sitteputen ble skiftet for halvannet år siden bare. Men vet jo aldri. Om varmen i lårstøtten er defekt, vil den ikke avgi varme i det hele tatt da? 1 time siden, Hpi skrev: Jeg koda akkurat en kamerat sin F11 fordi det var altfor varmt i setet. Hvert av de 3 hakkene har 8-10 forskjellige temperaturer så vi satte alle til det laveste. Tror hakk 1 da ble 25 grader om jeg ikke husker feil. Det ble ihvertfall behagelig. Men det er vel sikkert ikke det som er ditt problem Ja, det var et godt tips. Blir sikkert bedre med litt koding Sender deg heller en PM gvis jeg (eller min "kode-mann") ikke finner ut hvordan dette gjøres Endret Desember 17, 2018 av Walkabout Hpi reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hpi Skrevet Desember 17, 2018 Share Skrevet Desember 17, 2018 Jeg brukte Carly og der var det veldig greit. Walkabout reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Desember 18, 2018 Share Skrevet Desember 18, 2018 Sannsynligvis ikke. Men du må sjekke det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå