low is a lifestyle Skrevet Januar 4, 2019 Share Skrevet Januar 4, 2019 slik som tittelen spør om. går det? bolt on? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Januar 4, 2019 Share Skrevet Januar 4, 2019 Hvorvidt den passer fysisk vet jeg ikke, men pent blir det ikke, da de ser helt forskjellige ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
low is a lifestyle Skrevet Januar 4, 2019 Forfatter Share Skrevet Januar 4, 2019 ser de ikke helt like ut? 🤔 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Januar 4, 2019 Share Skrevet Januar 4, 2019 Nei, den til e46 har en stripe/hakk midt på, mens den til e39 (og e53) er helt slett. Man får heller ikke CD-spiller til e39, kun e46. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
low is a lifestyle Skrevet Januar 4, 2019 Forfatter Share Skrevet Januar 4, 2019 hva med dem som er slik ettermarkedsspillere? som dynavin og slikt? tenker på så det med stripa 😅 tenker altså på de store spillerne med skjerm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Januar 4, 2019 Share Skrevet Januar 4, 2019 Aner ikke, aldri vært borti slik. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*MrB* Skrevet Januar 5, 2019 Share Skrevet Januar 5, 2019 CD spiller hadde da E39 også, men jeg kan aldri tenke meg det passer fysisk. E39-spilleren ser bredere ut, og den er også kraftig «steppet», for å kunne skjules delvis bak dekorlisten (som vippes opp). Var i hvertfall sånn i den LCI’en jeg hadde. Mulig pre-lci er annerledes. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Januar 5, 2019 Share Skrevet Januar 5, 2019 27 minutter siden, *MrB* skrev: CD spiller hadde da E39 også, men jeg kan aldri tenke meg det passer fysisk. E39-spilleren ser bredere ut, og den er også kraftig «steppet», for å kunne skjules delvis bak dekorlisten (som vippes opp). Var i hvertfall sånn i den LCI’en jeg hadde. Mulig pre-lci er annerledes. Ikke i forbindelse med navi (som er det jeg har forstått menes her). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scoot Skrevet Januar 5, 2019 Share Skrevet Januar 5, 2019 1 hour ago, awt said: Ikke i forbindelse med navi (som er det jeg har forstått menes her). Stemmer, E39 med navi hadde vel utelukkende kun CD-veksler? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*MrB* Skrevet Januar 5, 2019 Share Skrevet Januar 5, 2019 Sto bare 2 din original spiller i emne, men ser nå at Dynavin er nevnt og, så mulig det er med skjerm ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå