Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dension dab+ med bluetooth som kobles i bmw x5 e70 med cic tror jeg. Problemet er vel jeg ikke får opp dab i idrive. Kun cd/dvd og radio og tv.  Leser at det kanskje må kodes?  Noen som har gjort dette og mulig har litt info?  Har Delphi programmet og Carly. 

Mvh

richard

Skrevet
2 timer siden, Gabz skrev:

I min E92 lå DAB-modusen under CD-veksler.

Hei, hva mener du nå?   Har tatt ut cd skifteren og hele klumpen i dashborde men fant ikke stort der. Koble meg på cdboksen med bro osv men forsatt ingenting som kom opp i idrive meny.  Derfor jeg lurer på om det må kodes noe?

Skrevet
6 timer siden, Otis skrev:

I idrive skal man velge cd-changer, er det dab der?

Hei, nei der er ikke dab.  Cd meny så kan jeg velge mellom 1-8 i cd ved å trykke på en av cd knappene ellers så har jeg Fra topp

cd/dvd

Radio/fm/am

tv

extendal Aux/usb

Skrevet

Nå har jeg fått koblet skikkelig alt opp med dension. Men venter på dension obd adaptere får å låse opp i idrive. Men nå har jeg SOS feilmelding da jeg kjører bro ifra cdveksler sin fiber kabel.  Noen som har innspill på hva som kan gjøres her ? Eller om det evt forsvinner når jeg får kodet inn dension?   Skrur jeg dension i bypass så forsvinner SOS feilmeldingen men setter jeg den i aktiv så kommer den tilbake.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...