haga90 Skrevet Mars 26, 2019 Skrevet Mars 26, 2019 Hei. Jeg er ute etter nye felger til min 2017 bmw f30 330e m performance. Etter litt fram og tilbake, har jeg bestemt meg for å kjøpe noen billige kopi felger fra GS i denne omgang. Noen innspill på hvilken farge og type som hadde passet en estoril blue f30? Synes svarte felger e fint bare på hvite biler. Jeg har selv sett meg ut grå/ gun metal ettersom jeg har lyst å prøve noe annet enn sølv. Tror også grå hadde kledd fargen på bilen. Gjerne kom med anbefalinger på dekkdimmensjon også. Alle svar er gode svar Legger ved bilde av bilen og to typer felger jeg har sett meg ut fra GS.
mr.Wreckless Skrevet Mars 26, 2019 Skrevet Mars 26, 2019 Grå er en safe farge som funker. Jeg har en Audi A5 (som er mørkere blå enn din BMW), der kjøpte jeg en gang et sett felger som var mørkegrå/gunmetal og de så egentlig nesten svart ut og det ble, som du sier, ikke fint på en mørk bil. Nå er din lysere i blåtonen enn min men jeg ville allikevel vært forsiktig med gunmetal. Om du er åpen for andre forslag kunne bronse og "rose gold" også kanskje vært alternativer. Dog ikke like vanlig på markedet så da må du muligens shoppe rundt litt eller lakkere de selv. Har og sett det er flere som plastidipper felger nå til dags.
haga90 Skrevet Mars 26, 2019 Forfatter Skrevet Mars 26, 2019 Takk for svar Skjønner godt hva du mener. Jeg har sett GS raptor med egne øyne, og mener de faktisk er grå og ikke nermere svart. De kommer i flere farger om jeg ikke tar feil. I tillegg har jeg sett flere M modeller med grå/gun metal på lysere lakk. Liker kombinasjonen. Til å være GS felger, så har jeg faktisk litt trua på raptor, med bmw navkopper selvfølgelig. Dekkdimmensjon da? 235/35 19 på alle fire eller bredere bak?
Marius2002 Skrevet Mars 26, 2019 Skrevet Mars 26, 2019 @haga90 Kenneth, jeg tenker Ferric Grey er en farge som hadde passet din 330e. Og nei, du har ikke sett ut GS Raptor. Da må Mia komme på banen og sette en stopper! Sjekk ut GS IFG2 og IFG35. IFG35 er ikke så ulik de Torek hadde på sin F30 engang i tiden. Legg litt godvilje til og du skjønner se link http://i27.photobucket.com/albums/c179/SpeedIsEverything/F30/BMW F30 320d 2 Size_zpsefbldfna.jpg haga90 reagerte på dette 1
Marius2002 Skrevet Mars 27, 2019 Skrevet Mars 27, 2019 11 timer siden, haga90 skrev: Haha! Liten verden Marius Liten verden og velkommen hit Kjør på med de vi pratet om igår, så får du poste bilde her når du får de på bil
*MrB* Skrevet Mars 27, 2019 Skrevet Mars 27, 2019 IFG28 er fine felger. Raptor er greie de og, men det designet skulle helst vært litt mer konkavt i utformingen etter min mening. Jeg foretrekker helst sølv personlig, og har vurdert både IFG4 og IFG 50 III til F30'en min. (Sistnevnte kjøpte jeg faktisk til E60, og de ser veldig bra ut). Av felger med mer farge synes jeg ikke utvalget til GS er så bra. Jeg er litt svak for disse, som Byttdekk selger: https://www.byttdekk.com/felger/r-series/rseries_r3blackpolished/8.5x19/163071 De er ganske rimelige, men har ikke sett de på bil dessverre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå