Gå til innhold

Passer M3-style framfanger på bmw e46 316i??


steingdal
 Share

Anbefalte innlegg

Du har vel skrevet inn reg.nr. og fått opp deler som skal passe din regner jeg med så skal den i utgangspunktet passe. Passformen derimot kan være ymse på disse ettermarkedfangerne. Så du kan(ikke alltid) måtte belage deg på litt tilpasning.

Litt off topic, men hva med en original M-Tech 2-fanger? Siden bilen ikke er breddet slik som M3 kan en M3-look-a-like fort se litt malplassert ut :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Marius2002 skrev:

Du har vel skrevet inn reg.nr. og fått opp deler som skal passe din regner jeg med så skal den i utgangspunktet passe. Passformen derimot kan være ymse på disse ettermarkedfangerne. Så du kan(ikke alltid) måtte belage deg på litt tilpasning.

Litt off topic, men hva med en original M-Tech 2-fanger? Siden bilen ikke er breddet slik som M3 kan en M3-look-a-like fort se litt malplassert ut :)

Jeg har vurdert en M-Tech 2 fanger, men det blir en tusen lapp ekstra og jeg har ikke så mye penger akkurat nå siden jeg går skole. Så jeg får se hva det blir. 😃

Takk for svaret!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om det er en M3 look fanger så tror jeg ikke de manglende få cm i bredde kommer til å gjøre den til å se rar ut på en vanlig E46, men som sagt så risikerer man jo fort litt jobb med tilpasning på ettermarkedet da passform ikke er garantert.

Den fangeren var også veldig billig spør du meg, så jeg ville tro at det antageligvis ikke er polypropylen eller noe lignende myk plast som lar seg bøye og ikke sprekker ved første ublide møte med en fortauskant.

God helg :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

M tech 2 fanger koster mindre enn det der hos Koed. Har kjøpt der før og det var klokkerein passform.
Husj at du må ha de to beslag/festene ekstra når det skal på en facelift.

Endret av Kvasi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...