Reef89 Skrevet Mai 29, 2019 Share Skrevet Mai 29, 2019 Ja, den "gule tappen" går ut og skyver liksom innmaten i lykten opp eller ned. men ja som nevnt over så skal dette vise på diagnose, kan også være smart og live sjekke med INPA (tror det skal gå). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Mai 29, 2019 Forfatter Share Skrevet Mai 29, 2019 3 minutter siden, ahj skrev: Jeg hadde venstre lykta mi lyste opp 5 meter opp, det var høyde sensoren bak som var ødelagt. Brudd i ledningen Min høyre lykt lyser både opp og til venstre. Men ja, har lest at det kan forekomme ledningsbrudd til sensoren bak. Det er og en ting jeg må sjekke. 2 minutter siden, Reef89 skrev: Ja, den "gule tappen" går ut og skyver liksom innmaten i lykten opp eller ned. men ja som nevnt over så skal dette vise på diagnose, kan også være smart og live sjekke med INPA (tror det skal gå). Ja, ser nå at det ikke er et direkte ukjent fenomen at den hopper utav på disse... Får prøve først med Carly, så får jeg heller se om noen i nærområdet har INPA eller hva som trengs. Håper jeg slipper å bytte lykt. Vanskelig å finne xenonlykt som er adaptiv. De fleste brukte var uten. Reef89 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Oktober 25, 2020 Forfatter Share Skrevet Oktober 25, 2020 Har utsatt dette latterlig lenge, men problemet ble funnet og fikset i dag "Innmaten" var hoppet ut av 2 av 3 (?) fester/justeringer, så den hang og dinglet etter den siste. Den stepper motoren som vises i videoen over samt høydejusteringen var de som var hoppet ut av. Er satt på plass igjen nå og lykten beveger seg som normalt igjen Reef89 og ///M-ini95 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå