Nøxe Posted May 14, 2019 Share Posted May 14, 2019 Hei. Ny på forumet, usikker på om jeg poster under feil kategori- men vennligst tilgi meg 🤣 Ønsker å sote lyktene mine, har prøvd med film og lakk - men blir ikke fornøyd. Har lyst til å kjøpe nye lykter, men kan ikke si det er lett å finne lykter til e90 11 mod. Noen som har erfaring, evt har kjøpt fra eBay/Amazon før? På forhånd takk Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sand1 Posted May 14, 2019 Share Posted May 14, 2019 (edited) Kan bruke fra preface også, er vel noe black line som det så fint heter. Må mest sannsynlig kode om frm til glødepærer. Personlig ville jeg ha beholdt de orginale. Har vært borti mue ymse kvalitet på uorginale lykter. Edited May 14, 2019 by Sand1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Reef89 Posted May 14, 2019 Share Posted May 14, 2019 Det enkleste og ikke minst det fineste er å ha de originale ja. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nøxe Posted May 14, 2019 Author Share Posted May 14, 2019 Kan ikke bruke preface nei. Har sjekket opp. Facelift modellen er annerledes. Se bilde. Synes de vanlige lyktene blir kjedelige uten noen form for metning, ville helst hatt de sota med film, men ble som sagt ikke bra.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sand1 Posted May 14, 2019 Share Posted May 14, 2019 (edited) 1 time siden, Nøxe skrev: Kan ikke bruke preface nei. Har sjekket opp. Facelift modellen er annerledes. Se bilde. Synes de vanlige lyktene blir kjedelige uten noen form for metning, ville helst hatt de sota med film, men ble som sagt ikke bra.. Kan a, må bare bytte koffertlokk. Chassie er likt. Men er mye hassel for veldig lite. Tror ikke det kommer noe orginal som er kulere. Men mulig det er noe ettermarked leverandører som kommer etterhvært. Mars har noe på vei men usikker om de er godkjent for europa med ce merking osv. Så da kan du få trøbbel med bt. Synes de orginale kler bilen veldig godt men det er nå min smak. Edited May 14, 2019 by Sand1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Daniel. Posted May 15, 2019 Share Posted May 15, 2019 Får kjøpe disse da Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nøxe Posted May 15, 2019 Author Share Posted May 15, 2019 3 timer siden, Daniel. skrev: Får kjøpe disse da Fete de, hvor får jeg tak i disse? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts