Gå til innhold

Bytte lykter på bmw E90 2011(facelift)


Nøxe
 Share

Anbefalte innlegg

Hei. Ny på forumet, usikker på om jeg poster under feil kategori- men vennligst tilgi meg 🤣

Ønsker å sote lyktene mine, har prøvd med film og lakk - men blir ikke fornøyd. Har lyst til å kjøpe nye lykter, men kan ikke si det er lett å finne lykter til e90 11 mod.

Noen som har erfaring, evt har kjøpt fra eBay/Amazon før? 

 

På forhånd takk 

Screenshot_20190514-182154.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan bruke fra preface også, er vel noe black line som det så fint heter. Må mest sannsynlig kode om frm til glødepærer. Personlig ville jeg ha beholdt de orginale. Har vært borti mue ymse kvalitet på uorginale lykter. 

Endret av Sand1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke bruke preface nei. Har sjekket opp. Facelift modellen er annerledes. Se bilde.

Synes de vanlige lyktene blir kjedelige uten noen form for metning, ville helst hatt de sota med film, men ble som sagt ikke bra.. 

BMW E90 LCI Back.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Nøxe skrev:

Kan ikke bruke preface nei. Har sjekket opp. Facelift modellen er annerledes. Se bilde.

Synes de vanlige lyktene blir kjedelige uten noen form for metning, ville helst hatt de sota med film, men ble som sagt ikke bra.. 

BMW E90 LCI Back.JPG

Kan a, må bare bytte koffertlokk. Chassie er likt. Men er mye hassel  for veldig lite. Tror ikke det kommer noe orginal som er kulere. Men mulig det er noe ettermarked leverandører som kommer etterhvært. Mars har noe på vei men usikker om de er godkjent for europa med ce merking osv070A51D1-A1F6-42F9-9AAD-A203F12B38E1.thumb.png.7f8c1401afc4cc0c399bdac9db243e1b.png. Så da kan du få trøbbel med bt. Synes de orginale kler bilen veldig godt men det er nå min smak. 

Endret av Sand1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...