jepekj Skrevet Mai 21, 2019 Share Skrevet Mai 21, 2019 Har lyttet meg fram til at 3 sensorer er ødelagt bak. Men på Koed koster nye 2000+, brukte 860kr stk (lakkerte), og en får kjøpt 4 stk på ebay til rundt 200kr. Og utbedrings spray koster jo ikkje all verdens. Noen som har noen erfaringer rundt dette å dele? Funker kina greine eller er det kun orginalt som teller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Mai 21, 2019 Share Skrevet Mai 21, 2019 Kina sensorer har vært kjøpt av noen her inne, og så langt har ikke jeg fått med meg at det har vært negativt. Jeg har en arbeidskollega som også har kina sensorer og de virker fint. (enn så lenge mars 2018) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
strukt Skrevet Mai 21, 2019 Share Skrevet Mai 21, 2019 (endret) Jeg har kjøpt kina sensor, fikk den i originalfargen på bilen fra selgeren hos eBay. Sensoren fungerer fint foreløpig. Selve byttet av denne er en kurant jobb på en E61 synes jeg. Endret Mai 21, 2019 av strukt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Mai 21, 2019 Share Skrevet Mai 21, 2019 Har bytta til kina sensorer på min E36, fungerer ypperlig, hatt på et års tid snart, koster jo nada svada så prøv.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Mai 21, 2019 Share Skrevet Mai 21, 2019 Ebay ferdiglakkerte sensoren her og to stk. Fungert noen år nå, er nok det samme som om jeg skulle bestillt de fra Koed eller GS. Men uten BMW stempel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jepekj Skrevet Mai 23, 2019 Forfatter Share Skrevet Mai 23, 2019 Kina sensor med farge? Det finner eg ikkje. Link? Finner tyske og UK selgere, men da til ca 400kr stk. Får eg de momsfritt inn så er det jo halv pris så er jo et alternativ. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå