Gå til innhold

Registeringsstatistikk / hjelp til å finne info om antall solgte

Evopower
 Share

Anbefalte innlegg

Er det noen plass man kan finne registrerings statistikk over bilmodellen man har, altså hvor mange solgte av ting som samme farge, motor, drivlinje og årsmodell?

BMW Norge kunne ikke hjelpe meg, og vegvesenet sendte meg videre til Vegdirektoratet, hvor jeg har sendt mail men ikke fått svar.

Jeg finner antall solgte 5 serier solgt i samme året som min 2007, men ikke mer detaljer enn det. Ønsker å få bekreftet mistanken om at jeg har norges eneste e61 lci 530xd manuell.

Neste blir vel å kontakte bmw tyskland? Merkelig at man ikke skal ha så detaljert oversikt nå til dags når alt er overvåket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut som eneste veien er å søke opp 530xd på regnr.info. her er det 367 stk solgt i norge. Så jeg har startet arbeifet med å skrive opp vin nummer på hver enkelt bil for så å legge det inn i mdecoder.com hvor det vil stå om bilen har manuell eller automat. Dette vil nok ta hele uken ;)

received_344061209611741.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Snowbiz skrev:

Lå en Titansilver E61 LCI M-Sport 530xd manuell ute for halvannet år siden også, var endel oppgradert med stage 2 eller 3. Samt forsterket clutch :) 

Mulig det er den jeg så, når jeg tenker meg om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

Har ikke fått tid til videre research på kveldene, så dermed var det hyggelig og uventet svar fra Veidirektoratet at de har behandlet min forespørsel. Og de har funnet ut at det er 5 stk Lci 530xd med manuell i norge. Og av disse er 4 bruktimportert. Gjett hvilken bil som er den gjenværende norsksolgte bilen? Jepp...min! :)

Da var det settla.

Legger ikke ut de andre regnr og vin nr her, men det var 2 spacegrau, 2 titansilber og 1 monacoblau.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...