Fahad Skrevet Juni 17, 2019 Share Skrevet Juni 17, 2019 Har du den i sport+? Da hender det at den "lugger" litt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Makky123 Skrevet Juni 17, 2019 Forfatter Share Skrevet Juni 17, 2019 40 minutter siden, Fahad skrev: Har du den i sport+? Da hender det at den "lugger" litt Hmm, har skjedd både i komfort og sports modus, men mest i sport som du nevner. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sluquet Skrevet Juni 17, 2019 Share Skrevet Juni 17, 2019 Skjedde meg noen ganger (M2). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Makky123 Skrevet Juni 17, 2019 Forfatter Share Skrevet Juni 17, 2019 Leste litt på Bimmerpost, og der var det en som mente det fantes en prgramvare oppdatering til DCT kassen. Og så er det noen som sier at kassen oppfører seg bedre hvis den blir flashet med CS prgramvaren.@Fahad/@sluquet har dere fått bilen oppdatert det siste året? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet Juni 17, 2019 Share Skrevet Juni 17, 2019 4 minutter siden, Makky123 skrev: Leste litt på Bimmerpost, og der var det en som mente det fantes en prgramvare oppdatering til DCT kassen. Og så er det noen som sier at kassen oppfører seg bedre hvis den blir flashet med CS prgramvaren.@Fahad/@sluquet har dere fått bilen oppdatert det siste året? Jeg opplevde det av og til på M4en jeg hadde, men ikke på M3en. Mulig det forbedrer seg med software oppdatering. Jeg har ikke oppdatert min, men usikker på om det finnes oppdatert programvare til CP ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Makky123 Skrevet Juni 17, 2019 Forfatter Share Skrevet Juni 17, 2019 45 minutter siden, Fahad skrev: Jeg opplevde det av og til på M4en jeg hadde, men ikke på M3en. Mulig det forbedrer seg med software oppdatering. Jeg har ikke oppdatert min, men usikker på om det finnes oppdatert programvare til CP ? Ok , takk for svar Foresten, skal du selge bilen din? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet Juni 18, 2019 Share Skrevet Juni 18, 2019 7 timer siden, Makky123 skrev: Ok , takk for svar Foresten, skal du selge bilen din? Bare lufter den for salg 😀 Har ingen hastverk med å selge. Er veldig fornøyd med bilen og fargen Makky123 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sluquet Skrevet Juni 18, 2019 Share Skrevet Juni 18, 2019 22 timer siden, Makky123 skrev: Leste litt på Bimmerpost, og der var det en som mente det fantes en prgramvare oppdatering til DCT kassen. Og så er det noen som sier at kassen oppfører seg bedre hvis den blir flashet med CS prgramvaren.@Fahad/@sluquet har dere fått bilen oppdatert det siste året? Nei, jeg oppdaterte ikke den biten såvidt jeg vet. Eneste oppdateringen som ble gjort på den var relatert til instrumentene. Har ikke bilen lenger, solgte den i januar. Makky123 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Makky123 Skrevet Juni 24, 2019 Forfatter Share Skrevet Juni 24, 2019 Liten oppdatering mellom jobb øktene 😛 Montert M Performance pedaler, ser litt freshere ut enn med den sorte plastikken. Fahad, Skulebollen, HenrikSolberg og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HenrikSolberg Skrevet Juni 17, 2020 Share Skrevet Juni 17, 2020 Hei. Skjedd noe nytt her? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå