awt Skrevet Juli 2, 2019 Share Skrevet Juli 2, 2019 Jeg har et litt rart problem. Jeg har et standard dashcam i øvre del av frontruten. Av og til, uten at det er noe mønster får jeg feilmelding i iDrive på airbagsystemet. Drar jeg ut ledningen til kameraet forsvinner feilmeldingen, kobler jeg til igjen kommer den av og til tilbake, men som regel ikke. Kameraet har to USB-innganger for strøm, om det er koblet til den andre (den stikker rett opp, og ikke ut på siden som på bildet) kommer feilmeldingen absolutt hele tiden. I bilen er det kun koblet inn i en normal USB-lader som står i sigarettennerkontakten. Er det noen som har en fjerneste anelse om hva som kan forårsake dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Juli 3, 2019 Share Skrevet Juli 3, 2019 Elektrisk støy fra kamera ala det samme som man slet med før på dårlige xenon kit? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Juli 3, 2019 Forfatter Share Skrevet Juli 3, 2019 Ikke usannsynlig, men det høres også litt merkelig ut. Skulle tro sigarettennerkontakten var rimelig sikker mot slikt. Likevel har jeg ingen annen forklaring. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
540is Skrevet Juli 3, 2019 Share Skrevet Juli 3, 2019 Hvor mye ampere leverer den usb laderen? Noen kamera trenger 2 amps strømforskyning for å fungere bra, muligens noe med det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Juli 3, 2019 Forfatter Share Skrevet Juli 3, 2019 Jeg måtte ut å sjekke nå, og den er faktisk 3A, så det er neppe det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå