Gå til innhold

E39 musikk anlegg.


Anbefalte innlegg

Noen som har greie på hvorfor jeg ikke har lyd i anlegget mitt? Har en 1999 mod 523 touring. Er ganske bra anlegg originalt med sub og forsterker originalt bak. Har byttet forsterker og sjekket kabler. Har sjekket sikringer bak. Det er lys i spilleren og den leser cd så tviler igrunn på at det er spilleren som er gåen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først og fremst hva slags utstyrs type på anlegget har du? 

Er det med skjerm framme? Så har du alle modulene bak og da er det som oftest radiomodulen som er synderen. 

Er det type standard MID enhet framme med en cd på toppen så kan det skje at den innebygde lyd utgangene blir defekt. Selv om alt annet funker så har det ingenting å si hvis lyd portene er defekt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, RemyNG skrev:

Først og fremst hva slags utstyrs type på anlegget har du? 

Er det med skjerm framme? Så har du alle modulene bak og da er det som oftest radiomodulen som er synderen. 

Er det type standard MID enhet framme med en cd på toppen så kan det skje at den innebygde lyd utgangene blir defekt. Selv om alt annet funker så har det ingenting å si hvis lyd portene er defekt. 

Er standard mid anlegg vil jeg tro. Buisness typen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøv å måle deg frem med multimeter. Måle ohm i høytaler ledninger osv. Og sjekk ledningene fysisk. Hvis det er kortslutning i en høyttaler ledning vil beskyttelses kretsen i forsterkeren kutte lyden for å redde systemet.

Personlig ville jeg vurdert uoriginalt anlegg. Gir som oftest bedre lyd. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...