325ie46 Skrevet Juli 28, 2019 Share Skrevet Juli 28, 2019 Hei, skal importere en bmw nå som det er blitt så billig. Men jeg lurer på hva består den kontrollen av som de tar på vegvesenet? Er det bare VIN verifikasjon eller er det som full teknisk? Visst noen har noen andre tips/råd til å importere bil tas det i mot Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Juli 29, 2019 Share Skrevet Juli 29, 2019 Vet ikke hvordan det er med eldre biler, men de bilene jeg har hatt på visning så tok de bilder av utsiden foran og bak, og bilder av chassinummer i motorrom og eventuelt inni på de som hadde det. Også tar de med alle papirene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet August 16, 2019 Share Skrevet August 16, 2019 På 29.7.2019 den 15.05, Daniel. skrev: Vet ikke hvordan det er med eldre biler, men de bilene jeg har hatt på visning så tok de bilder av utsiden foran og bak, og bilder av chassinummer i motorrom og eventuelt inni på de som hadde det. Også tar de med alle papirene. Samme her. Overrasket over hvor slappe di var på import sjekk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
quandt1960 Skrevet August 17, 2019 Share Skrevet August 17, 2019 Nå er det noen år siden jeg drev og importerte selv men da var det visning på tilsynet med lett teknisk kontroll på bukk samt full gjennomgang av samsvarserklæring og alle dokumenter, tysk vognkort, utførselserklæring etc.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet August 18, 2019 Share Skrevet August 18, 2019 På 16.8.2019 den 22.05, Ivrig86 skrev: Samme her. Overrasket over hvor slappe di var på import sjekk Ja er kanskje litt slapt. 🤔 Hadde den ikke på bukk engang. Har hørt de har vært kranglete med uoriginale hjul da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larserso Skrevet August 18, 2019 Share Skrevet August 18, 2019 Jeg har importert en del biler som privatperson som har vært 0-3 år gamle. Da har det i praksis kun vært snakk om dokumentasjon av chassisnummer og km-stand samt gjennomgang av papirene som fulgte bilen. Har fått skrevet inn senkesett, spacere og de hjuldimensjoner jeg har bedt om uten noe spørsmål. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet September 7, 2019 Share Skrevet September 7, 2019 På 18.8.2019 den 22.18, larserso skrev: Jeg har importert en del biler som privatperson som har vært 0-3 år gamle. Da har det i praksis kun vært snakk om dokumentasjon av chassisnummer og km-stand samt gjennomgang av papirene som fulgte bilen. Har fått skrevet inn senkesett, spacere og de hjuldimensjoner jeg har bedt om uten noe spørsmål. Da har du møtt på en jævla slapp figur isåfall hehe om ting skal skrives i vognkortet skal di ha dokumentasjon. Er litt bingo på vegvesenet, mange gjør jobben sin skikkelig mens noen er slappe å går i zombiemodus😅 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå