e39-e60 Skrevet August 2, 2019 Share Skrevet August 2, 2019 I pottene på min f06 650 er det et spjeld foran ett av utløpene på hver side. Dette betyr vel da at jeg har det som heter "valve-operated active sport exhaust system". Er det noen som vet hvordan dette fungerer? Når jeg starter bilen er spjeldene lukket, uavhengig om den står i Comfort eller Sport. Åpnes de først ved et visst turtall eller hastighet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hpi Skrevet August 2, 2019 Share Skrevet August 2, 2019 De er vacuum styrt. De åpner ved et visst turtall/belastning. Noen holder de åpne med strips eller slangeklemme. De kan også åpnes med f. Eks Carly diagnose Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e39-e60 Skrevet August 2, 2019 Forfatter Share Skrevet August 2, 2019 (endret) Hei! Takk for svar! Jeg har en OBD-link, http://www.obdlink.com/mxp/ Denne er så vidt jeg vet ikke helt ulik Carly? Kan en lett styre ventilene med appen? Endret August 2, 2019 av e39-e60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hpi Skrevet August 2, 2019 Share Skrevet August 2, 2019 Ja det er enkelt i Carly appen, flappene stenger igjen når du lukker appen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hpi Skrevet August 2, 2019 Share Skrevet August 2, 2019 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet August 2, 2019 Share Skrevet August 2, 2019 41 minutter siden, Hpi skrev: De er vacuum styrt. De åpner ved et visst turtall/belastning. Noen holder de åpne med strips eller slangeklemme. De kan også åpnes med f. Eks Carly diagnose Kan disse være elektrisk styrt også? Ser på G serie er dem det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hpi Skrevet August 2, 2019 Share Skrevet August 2, 2019 Det stemmer helt sikkert ahj reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
quandt1960 Skrevet August 6, 2019 Share Skrevet August 6, 2019 De er elektrisk styrt men drevet med vakuum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå