xnett Skrevet August 9, 2019 Share Skrevet August 9, 2019 Hallo.. Hjelper en kompis med en 5serie F07 GT der rattetjusteringen brått sluttet og virke. Veken manuelt eller lagret innstilling på nøkkel. går heller ikke opp ved parkering. Vi har sjekket sikringer og kjørt diagnose, uten at vi fant noe. Er det noen som har noen erfaring med dette fra før? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet August 9, 2019 Share Skrevet August 9, 2019 Har dere foretatt en live data inspeksjon og sett om knappene virker? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet August 9, 2019 Share Skrevet August 9, 2019 Like he said ^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xnett Skrevet August 10, 2019 Forfatter Share Skrevet August 10, 2019 På 9.8.2019 den 7.28, Otis skrev: Har dere foretatt en live data inspeksjon og sett om knappene virker? har ikke noe avansert diagnoseutstyr.. Men det sluttet like plutselig og gå i parkert stilling når man stopper bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hpi Skrevet August 10, 2019 Share Skrevet August 10, 2019 Jeg var bort det samme på E39, uten at jeg vet om det overhodet er likt så satt problemet i strømpluggen til førersete, ratt fikk tydeligvis strøm via strømplugg på førerstol. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xnett Skrevet August 11, 2019 Forfatter Share Skrevet August 11, 2019 På 10.8.2019 den 9.06, Hpi skrev: Jeg var bort det samme på E39, uten at jeg vet om det overhodet er likt så satt problemet i strømpluggen til førersete, ratt fikk tydeligvis strøm via strømplugg på førerstol. verdt å sjeke iallfall. Stolen virker iallfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå