DanielNilsen Posted September 5, 2019 Share Posted September 5, 2019 (edited) Henta meg en BMW E34 525 non vanos med en del rust på. Plan er og få den ut på veien igjen og godkjent Kanalene må sveises og det ble kjøpt blekk deler ifra Koed til den. Start med puss ned og få bort rusten. Deretter legger jeg på Chelade som er rust konverter ( Anbefales) Så blir det nye kanaler og rep sveis på ande steder også Er den del overflate rust men det er overkommelig. Edited August 6, 2021 by DanielNilsen Link to comment Share on other sites More sharing options...
sveigis Posted September 5, 2019 Share Posted September 5, 2019 Gratulerer med e34 og bra du legger ut tråd.😀 Som vanlig er der nok å ta tak i på disse når de ikke har vært passet på med understellsbehandling opp igjennom.. Bra du fikser den opp og følg opp tråden. Er ikke alle som er like flinke til å følge opp og kommentere her bestandig ,men for meg som liker e34 og flere ,er dette gøy . Stå på og du får en fin bil 😀😀 DanielNilsen 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
DanielNilsen Posted September 5, 2019 Author Share Posted September 5, 2019 Takk Skal forsette og legge ut. Bi mye arbeid pågang. Skal ta alt av rust med en gang Link to comment Share on other sites More sharing options...
sveigis Posted September 5, 2019 Share Posted September 5, 2019 55 minutter siden, DanielNilsen skrev: Takk Skal forsette og legge ut. Bi mye arbeid pågang. Skal ta alt av rust med en gang Bra 😀 DanielNilsen 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
viggo E34 Posted September 13, 2019 Share Posted September 13, 2019 følger me her DanielNilsen 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
opeth84 Posted April 17, 2020 Share Posted April 17, 2020 Følger! Noe mer som er skjedd med denne bilen da?:) DanielNilsen 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts