Gå til innhold

Vannlekkasje i kupe, F25 X3 2011


nydlagut
 Share

Anbefalte innlegg

Hei!

Oppdaget i går kveld at bilen dugget på innsiden av rutene og fant ut at dørken på passasjersiden er helt våt.

Er det noen som har vært borti lignende og har en viss formening om hvor jeg skal begynne å lete etter lekkasje? Hadde tidligere en 2004 X3 og den hadde lekkasje i dampsperren i passasjerdøra. Har ikke hørt om dette problemet på nyere X3 så setter pris på innspill.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 9.9.2019 den 8.37, nydlagut skrev:

Hei!

Oppdaget i går kveld at bilen dugget på innsiden av rutene og fant ut at dørken på passasjersiden er helt våt.

Er det noen som har vært borti lignende og har en viss formening om hvor jeg skal begynne å lete etter lekkasje? Hadde tidligere en 2004 X3 og den hadde lekkasje i dampsperren i passasjerdøra. Har ikke hørt om dette problemet på nyere X3 så setter pris på innspill.

Kan være det du sier men også panoramatak om du har det? Isåfall må du sjekke dreneringen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener å huske at jeg for lenge siden hadde problem med at kondens fra klimaanlegg ikke ble drenert skikkelig, og da ble det vått på dørken til passasjer, mener dreneringsboksen  var plassert bak midtkonsollen. PS! dette er fra et vagt minne fra lenge siden, var en e39 5-serie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...