REdvartsen Skrevet September 9, 2019 Share Skrevet September 9, 2019 Endelig ble det BMW igjen. Nr2 bilen, en Suzuki Swift skulle byttes ut, og jeg bestemte meg for å kjøpe noe skøy igjen. Valget falt på en 2006 330xi touring. Er storfornøyd med bilen. Herlig med sugesekser igjen. Har tidliger hatt 1stk E30 325, 1stk E46 320d og 4stk E39. Mathiseen, Anders B, fxslin og 4 andre reagerte på dette 7 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet September 10, 2019 Share Skrevet September 10, 2019 E91 330xi er ikke hverdagskost, og overgangen fra Swift må jo ha vært formidabel. Gratulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fxslin Skrevet September 10, 2019 Share Skrevet September 10, 2019 Ikke så dum denne som en liten "skøy" bil dette, noen planer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
And-reas Skrevet September 10, 2019 Share Skrevet September 10, 2019 Gratulerer! Sikler litt etter bil med seksermotor i dette karosseriet selv, nå. Prisene er i ferd med å bli hyggelige. Alle skal vel over på EL... 😄 Få på noen felger i en annen farge - så har du en flott bil 😁 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
REdvartsen Skrevet September 12, 2019 Forfatter Share Skrevet September 12, 2019 Har ikke noen umiddelbare planer. Men sikler på Eisenmann eksos. Jeg liker fargen på felgene. Syns det er tøft med sort bil og sorte felger. Må vel si at jeg savner ikke swiften mye nei. Men det var en fantastisk driftsikker bil. Blir neppe like billig bilhold med denne. Eneste jeg har merket er at forbruket er helt likt. Går akkurat i underkant av en tank per fylling. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå