Vassbakk Skrevet September 10, 2019 Share Skrevet September 10, 2019 Hei Jeg har en 2013 F31 316d M-sport der ruteføringspakningene har krympet/trukket seg opp på begge bakdørene. Disse er da utgått fra BMW så blir vanskelig å få tak i nye... Noen som har noen ideer på en fix på dette da jeg syns det er veldig irriterende og ødelegger litt av looken på bilen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
And-reas Skrevet September 10, 2019 Share Skrevet September 10, 2019 Det var da veldig tidlig for deler å gå ut av "sortimentet"? BMW bruker å være veldig greit å få deler til, er min erfaring. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet September 10, 2019 Share Skrevet September 10, 2019 Ser de ikke er utgått til facelift, regner med det er en forskjell/fix på dem i mellomtiden der. Kan ikke se for meg det er noe passform forskjell.. Kanskje @lagunilla vet noe mer om dette slik jeg ikke feilinformerer lagunilla reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet September 11, 2019 Share Skrevet September 11, 2019 Prøv å løsne på gummilisten og å dra den lengre ned. lagunilla reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lagunilla Skrevet September 11, 2019 Share Skrevet September 11, 2019 Utgått del, men ser ut som ETK henger etter. Du skal ha 51357414535 og 51357414536 i følge Atlas portalen, oppdatert 06/09. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå