iceladen Skrevet September 12, 2019 Share Skrevet September 12, 2019 Når jeg kjøpte bmwn min i vår fra sulland tromsø fikk jeg et godt tilbud på forsikring ved Enter Forsikring, og de var ganske billig så jeg tenkte ikke så mye over det. Snakket med søsteren min om bilforsikring i går, så søkte opp Enter og på første side på google er det flere anmeldelser som sier "STYR UNNA". Ble litt bekymra da jeg leste litt mer og lurte på hva jeg skal gjøre nå? Bytte forsikring eller er det bare tull? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet September 12, 2019 Share Skrevet September 12, 2019 Jeg tror at alle selskap har misfornøyde kunder. Men det er svært vanskelig å vite om det er noe hold i det negative. Så du får nok bare vurdere selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iceladen Skrevet September 12, 2019 Forfatter Share Skrevet September 12, 2019 Joa den ser jeg, men på bytt.no har de rundt 140~ anmeldelser der 100 er 1 stjerne og 20 er 5 stjerner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet September 12, 2019 Share Skrevet September 12, 2019 Fremdeles er jeg ikke overrasket. Det er absolutt ikke uvanlig at en person som møter på noe negativt forteller det til flere, enn at en person som opplever noe positivt forteller det til flere. Det er en viss sannhet i det som har blitt sagt før. 1 misfornøyd kunde sier det til 10 stk. Mens en fornøyd kunde sier det til 1. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet September 12, 2019 Share Skrevet September 12, 2019 Jeg har Enter, har dog ikke fått bruk for dem ennå så kan ikke si noe. Men uansett hva man googler så finner man negative erfaringer. Vi folk er sånn at vi sier kun ifra når vi ikke er fornøyd. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet September 12, 2019 Share Skrevet September 12, 2019 Stemmer bra det som Fredrik skriver at det stort sett er det negative som kommer fram om man søker på nett. På den andre siden har jeg et par saker med Gjensidige som har vært veldig smertefritt ordnet, så jeg betaler heller noen kroner ekstra hver måned isteden for å spare litt å eventuelt få problemer om det skulle skje noe. Fredrik 90 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå