Gå til innhold

Enter Forsikring


iceladen
 Share

Anbefalte innlegg

Når jeg kjøpte bmwn min i vår fra sulland tromsø fikk jeg et godt tilbud på forsikring ved Enter Forsikring, og de var ganske billig så jeg tenkte ikke så mye over det. Snakket med søsteren min om bilforsikring i går, så søkte opp Enter og på første side på google er det flere anmeldelser som sier "STYR UNNA". Ble litt bekymra da jeg leste litt mer og lurte på hva jeg skal gjøre nå? Bytte forsikring eller er det bare tull?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fremdeles er jeg ikke overrasket. Det er absolutt ikke uvanlig at en person som møter på noe negativt forteller det til flere, enn at en person som opplever noe positivt forteller det til flere.

Det er en viss sannhet i det som har blitt sagt før. 1 misfornøyd kunde sier det til 10 stk. Mens en fornøyd kunde sier det til 1.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemmer bra det som Fredrik skriver at det stort sett er det negative som kommer fram om man søker på nett. 

På den andre siden har jeg et par saker med Gjensidige som har vært veldig smertefritt ordnet, så jeg betaler heller noen kroner ekstra hver måned isteden for å spare litt å eventuelt få problemer om det skulle skje noe. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...