Snus9999 Skrevet September 13, 2019 Share Skrevet September 13, 2019 Hei!Hadde bilen min på EU kontroll her om dagen, men jeg skjønner ikke helt hva de mener med 2 aksel / 1 akselFor stor slitasje bremseklosser, 2 aksel, begge siderFor stor slitasje bremseskiver 2 aksel, begge siderFjærbrudd, 2 aksel, begge siderDefekt støtdemper, 1 aksel, høyreJeg forstår hva som må byttes! Men jeg skjønner ikke 2 aksel / 1 aksel osvNår de skriver 2 aksel bremseskiver, begge sider! Mener de kun begge sider bak? Eller foran også?2 aksel er bak? Og 1 aksel er foran? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet September 13, 2019 Share Skrevet September 13, 2019 Ikke begge aksler da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kalinkamaen Skrevet September 13, 2019 Share Skrevet September 13, 2019 1 time siden, Snus9999 skrev: Hei!Hadde bilen min på EU kontroll her om dagen, men jeg skjønner ikke helt hva de mener med 2 aksel / 1 akselFor stor slitasje bremseklosser, 2 aksel, begge siderFor stor slitasje bremseskiver 2 aksel, begge siderFjærbrudd, 2 aksel, begge siderDefekt støtdemper, 1 aksel, høyreJeg forstår hva som må byttes! Men jeg skjønner ikke 2 aksel / 1 aksel osvNår de skriver 2 aksel bremseskiver, begge sider! Mener de kun begge sider bak? Eller foran også?2 aksel er bak? Og 1 aksel er foran? Ta kontakt med verkstedet å spør. Det gjør jeg hvertfall når jeg er uikker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maverick2002 Skrevet September 14, 2019 Share Skrevet September 14, 2019 1.aksel er vel foran, 2.aksel bak. Slik jeg leser det må du skifte skiver og klosser bak, samt fjær begge sider. En defekt støtdemper framme. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sondre_h94 Skrevet September 14, 2019 Share Skrevet September 14, 2019 1 aksel er framaksel. 2 aksel er bakaksel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel80 Skrevet September 14, 2019 Share Skrevet September 14, 2019 De mener nok første aksel og andre aksel.. Hadde det vært en lastebil med 3 akslinger så hadde den bakerste vært tredje aksel. Første aksel er fremme Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå